hoe we in contact kwamen
Eigenlijk was het een voorbeeld uit het boekje, Barbara had ons gevonden via Google en ze wist wat ze wilde.
Barbara was al eens op een consumentendag van het ETC geweest en had bij Keijser & Co in de showroom al ideeën opgedaan voor haar nieuwe eetkamerstoelen. Het moesten de stoelen Stella worden, ze heeft erin gezeten en dat voelde prima, voor haar man van 1,92m lang was het toch al moeilijk passende stoelen te vinden, dus 6 stuks Stella.
de stofkeuze in de showroom
Via de mail kwam haar aanvraag bij ons binnen en ik heb haar direct gebeld. Na een korte kennismaking zei Barbara: ” direct aan de slag” en we spraken af om voor de stofkeuze van de Stella in de showroom van Keijser & Co in alle rust de juiste keuze te maken. De hoeveelheid stofstalen die aanwezig zijn in de showroom is enorm en we beginnen vaak met veel diverse soorten, structuren, kleuren en motieven te laten zien om gevoel te krijgen welke kant de keuze op zal gaan.
Gelukkig bracht Barbara foto’s mee en een afbeelding van de tafel die ze had laten maken. Zo vielen er snel stofstalen af en bleef er een beperkte keuze over.
de laatste check thuis
De keuze is gevallen op een stof uit de collectie die we vaker gebruiken bij Keijser & Co, Belliny Portofino. Omdat de kleur nog afgestemd zou worden bij de eetkeuken zijn er meerdere kleurstalen aangevraagd en kreeg Barbara deze direct thuisgestuurd. Binnen 2 weken was de keus gemaakt en konden de stoeltjes besteld worden, normaal 12 weken levertijd maar in dit geval lekker snel en konden de stoelen gelijk met de tafel in de eetkeuken pronken 8 weken na de bestelling.